REKLAMACIJE I PRITUŽBE

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške u izradi narudžbe ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka narudžbe. 

Kupac je dužan uputiti reklamaciju pismeno na e-mail info@cookiefactory.hr.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena narudžba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuka

Pri primitku narudžbe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje ili nije u skladu s dogovorenim to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem narudžbe.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.